Zapytanie Ofertowe GOPS
- Szczegóły
- Nadrzędna kategoria: Aktualności
- Utworzono: 10 marzec 2014
- Elżbieta Kozioł
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Sarnaki 10.03.2014
Z A M A W I A J Ą C Y :
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Sarnakach
ul. Berka Joselewicza 3, 08 - 220 Sarnaki
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dla przedmiotu zamówienia:
zakup materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru xero oraz dostarczenie ww. materiałów do siedziby Zamawiającego na potrzeby projektu systemowego
„Krok w przód” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach
Europejskiego Funduszu Społecznego
-
Zamawiający:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sarnakach
ul. Berka Joselewicza 3, 08-220 Sarnaki
tel. /fax 83 359 92 44
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-
Tryb udzielenia zamówienia:
„Zapytanie ofertowe” na realizację zamówienia poniżej 14 000 euro, które nie jest zapytaniem o cenę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami).
Postępowanie prowadzone będzie w związku z obowiązującymi „zasadami konkurencyjności”, ustawa o finansach publicznych, z wyłączeniem częściowym zastosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, w oparciu o art. 4 pkt. 8 niniejszej ustawy.
-
Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
-
Przedmiot Zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest zakup materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru xero oraz dostarczenie ww. materiałów do siedziby Zamawiającego na potrzeby projektu systemowego realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sarnakach pt. „Krok w przód” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Przedmiotem Zamówienia jest zakup następujących materiałów:
-
Segregator A4, grzbiet 75 mm,
-
Skoroszyt twardy zawieszany, format A4,
-
Teczka z narożnymi gumkami, format A4,
-
Papier kolorowy, mix 5 kolorów, A4/ 250 k,
-
Marker dwustronny CD/DVD, czarny,
-
Płyty CD-R 700 MB 52xDatalife Verbatim Extra Prptection, szpula 50 szt.,
-
Karteczki samoprzylepne 76X76 mm,
-
Dziurkacz metalowy z plastikowa podstawą, dziurkowanie do 30 kartek,
-
Zszywacz biurowy, średni,
-
Korektor w taśmie Pritt System Henkel z kasetą wymienną 8, 4 mm,
-
Kaseta wymienna do korektora w taśmie Pritt System, 8, 4 mm,
-
Długopis z wymiennym wkładem, niebieski,
-
Wkład wymienny, niebieski,
-
Blok papierowy do flipcharta gładki, 40 k, wymiary 1000X650mm,
-
Marker do flipcharta, zielony,
-
Marker do flipcharta, czerwony,
-
Marker do flipcharta, niebieski,
-
Marker do flipcharta, czarny,
-
Gąbka magnetyczna do flipcharta,
-
Papier Pollux 80g. Klasa B+,
-
Toner HP Color LaserJet CM 2320 nf MFP,Black /oryginał/,
-
Toner HP Color LaserJet CM 2320 nf MFP, Cyan /oryginał/,
-
Toner HP Color LaserJet CM 2320 nf MFP, Magenta/oryginał/,
-
Toner HP Color LaserJet CM 2320 nf MFP, Yellow /oryginał/,
-
Toner laserowy Active Jet AT-12NT /zamiennik/.
-
Termin realizacji zamówienia:
11 kwiecień 2014 r.
-
Opis sposobu przygotowania oferty
-
Ofertę należy przygotować zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do „Zapytania ofertowego”.
-
Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymogami określonymi w „Zapytaniu ofertowym”.
-
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim, trwałą i czytelną techniką.
-
Oferta powinna być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy na zewnątrz.
-
-
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
-
Zamawiający dopuszcza składanie ofert wariantowych.
-
Miejsce, termin i sposób składania ofert:
-
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:
-
- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sarnakach,
ul. Berka Joselewicza 3, 08-220 Sarnaki,
- pocztą pod ww. adres,
- pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub
- faxem na nr 83 359 92 44.
-
Termin złożenia oferty: 24 marca 2014 roku do godz. 15.30.
-
Opis kryteriów wyboru oferty
Kryterium, którym Zamawiający będzie kierować się przy wyborze oferty:
Cena 100 %.
-
Cena obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy.
-
Integralną część niniejszego „Zapytania ofertowego” stanowią następujące załączniki: