Dofinansowanie do usuwania azbestu
- Szczegóły
- Nadrzędna kategoria: Aktualności
- Utworzono: 23 styczeń 2014
- Admin
W związku z rozpoczęciem realizacji „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Sarnaki na lata 2013 - 2032”, Wójt Gminy Sarnaki ogłasza nabór wniosków o udzielenie w 2014 roku dofinansowania na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Sarnaki.
Nabór wniosków będzie trwał do 15 marca 2014 r. W tym okresie osoby zainteresowane udziałem w programie, powinny złożyć w Urzędzie Gminy w pok.103 komplet dokumentacji. Wzory wniosków oraz załączników można pobrać w Urzędzie Gminy oraz ze strony internetowej Urzędu www.sarnaki.pl.
Informujemy, że złożenie wniosku nie gwarantuje przyznania dotacji i nie jest podstawą do roszczeń w stosunku do Gminy Sarnaki. Dofinansowanie będzie realizowane przez Gminę Sarnaki po otrzymaniu dotacji na zadanie z zakresu usuwania azbestu ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych. Wykonawcą zadania obejmującego prace związane z usuwaniem azbestu na terenie Gminy Sarnaki będzie jedna firma wybrana w drodze przetargu, która na zlecenie Gminy będzie dokonywać demontażu pokrycia lub innych wyrobów zawierających azbest oraz transportu odpadu niebezpiecznego z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwienia.